Laman

Rabu, 11 Maret 2015

Jujurlah, Jangan Tertipu Pujian Manusia













Nasehat Muslim

Syaikh Shalih Alu Syaikh

قال تعالى"يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله وكونوا مع الصادقين"
قيل في تفسير الصادق الذي لا يغره ثناء الناس

Allah ta'ala berfirman, wahai orang yang beriman bertaqwalah pada Allah dan bersamalah dengan orang yang jujur, dikatakan dalam tafsir orang yang jujur adalah orang yang tidak tertipu dengan pujian manusia

https://twitter.com/SRawaea








Nasehat Muslim : www.nasehat-muslim.blogpsot.com


1 komentar:

  1. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    BalasHapus